Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Marketing Internetowy

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. I

Marketing internetowy - czym się charakteryzuje? Strategie marketingowe realizowane na dużą skalę pojawiły się wtedy, kiedy rozpowszechniły się mass media pozwalające na docieranie do szerokich grup odbiorców. Poznaj wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing internetowy. czytaj dalej

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Marketing internetowy - jakie kroki należy podjąć? Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy. czytaj dalej

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I

Badania statystyczne w marketingu Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych. czytaj dalej

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II

Badania statystyczne w marketingu internetowym - badania popytu Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne! czytaj dalej

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. III

Badania statystyczne - marketing internetowy W poprzednich dwóch częściach omówione zostały rodzaje badań statystycznych wraz z ich ogólna charakterystyką. W tym artykule przedstawiamy na konkretnym przykładzie, jak w praktyce wyglądają badania statystyczne i jak je odpowiednio przeprowadzić. czytaj dalej

Marketing internetowy - mikrotrendy w marketingu cz. I

Mikrotrendy w marketingu internetowym Mikrotrendy, mimo że dotyczą małej grupy osób, mają duży wpływ na marketing internetowy. Odpowiednia analiza tych zjawisk daje możliwość wykorzystania szansy i wyprzedzenia konkurencji. Poznaj przykłady mikrotrendów, które wpłynęły na rozwój technologii. czytaj dalej

Marketing internetowy - mikrotrendy w marketingu cz. II

Mikrotrendy w marketingu - jakie są jego odmiany? Black Swan i Fad to odmienne zjawiska, które określają charakter trendu. Znajomość tych pojęć może ułatwić rozpoznanie czy mikrotrend to chwilowa fascynacja, czy szansa na długofalową tendencję. Sprawdź, które mikrotrendy stały się prawdziwym hitem. czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing - narzędzie promocji E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu. czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II

E-mail marketing - charakterystyka Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

Marketing internetowy - web usability stron internetowych

Web usability dla strony www Strona internetowa powinna być zaprojektowana zgodnie z zasadami web usability. Dzięki temu użytkownik chętniej będzie z niej korzystał i prawdopodobnie jeszcze na nią powróci. Dowiedz się, czego dotyczą te zasady i jak je zastosować na stronie. czytaj dalej

Marketing internetowy - social media w marketingu

Social media w marketingu Najpotężniejszym na świecie portalem społecznościowym jest Facebook. Platforma ta stanowi dzisiaj jeden z kluczowych kanałów komunikacji między firmami i ich klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać social media w marketingu! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Korzystasz z systemu viaTOLL ale nie wiesz, jak prawidłowo księgować noty obciążeniowe z systemu viaTOLL? Dowiedz się więcej czytając nasz artykuł! Nasz ekspert radzi jak wykazać notę w księdze przychodów i rozchodów.
Zobacz odpowiedź eksperta