0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

"Krajowy System e-Faktur i metody identyfikacji w pigułce" - bezpłatny webinar firmy EuroCert

Wielkość tekstu:

Przedsiębiorcom pozostał jeszcze tylko rok, aby przygotować się do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). 29 listopada br. o godz. 11:00 będzie okazja, aby podczas bezpłatnego webinaru dowiedzieć się, w jaki sposób prawidłowo przygotować firmę do integracji z systemem. Opowie o tym ekspert z firmy EuroCert, dostawcy kwalifikowanych usług zaufania. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Poradnik Przedsiębiorcy.

Faktury ustrukturyzowane staną się jedyną obowiązującą formą dokumentów sprzedażowych dla wszystkich podatników od 1 stycznia 2024 roku. Nowe regulacje wymagają przygotowań w obszarze procesów i technologii, a także przeszkolenia upoważnionego do wystawiania i odbioru faktur personelu. Warto więc z wyprzedzeniem przyjrzeć się przepisom, aby wcześniej wdrożyć odpowiednie działania.

Bezpłatny webinar edukacyjny dotyczący KSeF

Dobrą okazją ku temu będzie bezpłatne wydarzenie zaplanowane na 29 listopada na godz. 11:00 poświęcone tematyce KSeF pt. „Krajowy System e-Faktur – metody identyfikacji w pigułce”. Ekspert firmy EuroCert opowie o założeniach KSeF oraz korzyściach i wyzwaniach wiążących się z jego wdrożeniem. Porówna on dostępne metody uwierzytelniania i doradzi, jaka opcja identyfikacji jest najkorzystniejsza dla poszczególnych typów firm. Nie zabraknie także informacji o tym, co w praktyce należy zrobić, aby rozpocząć korzystanie z KSeF i jak proces ten umożliwią kwalifikowane usługi zaufania. Na koniec uczestnicy będą mieli szansę zadać ekspertowi pytania.

Pełna tematyka, którą obejmie webinar, to:
◾ Jakie obowiązki narzuca nowe prawo na każdego podatnika?
◾ Czym jest KSeF: podstawa prawna, założenia systemu, jego użytkownicy?
◾ Korzyści i wyzwania wynikające z wprowadzenia systemu KSeF?
◾ Dostępne metody uwierzytelnienia (porównanie) oraz sposób ich użycia w KSeF?
◾ Jaka opcja identyfikacji jest najkorzystniejsza dla mojej firmy?
◾ Jak usługi kwalifikowane pomogą w obsłudze KSeF?
◾ Co należy zrobić, aby zacząć korzystać z KSeF?

W spotkaniu online można wziąć udział, zapisując się poprzez formularz pod poniższym linkiem: FORMULARZ REJESTRACYJNY NA WEBINAR

KSeF fundamentalnie zmienia zasady obiegu faktur w Polsce. Każdy, kto wystawia faktury, będzie musiał mieć konto w Aplikacji Podatnika. Wiemy, jak działa ten system, wiemy co trzeba zrobić, żeby skutecznie korzystać z systemu. Jako certyfikowany dostawca usług zaufania mam poczucie, że możemy podatnikom pomóc skutecznie, bezpiecznie i sprawnie wejść w nową rzeczywistość. Stąd zapraszam na wydarzenie 29 listopada - zachęca Łukasz Konikiewicz, prezes zarządu firmy EuroCert.    

Krótko o KSeF

Krajowy System e-Faktur wprowadza rewolucyjne zmiany w obszarze fakturowania. By zacząć w nim działać, przedsiębiorcy muszą zidentyfikować reprezentowany podmiot i założyć profil w Aplikacji Podatnika, posiadać zintegrowany system fakturowo-księgowy oraz przydzielić osobom w organizacji odpowiednie role i metodę identyfikacji.

Wprowadzane przez Ministerstwo Finansów regulacje zmuszą firmom przejście wyłącznie na obieg faktur w wersji elektronicznej, co wiąże się z oszczędnością czasu i finansów. Zminimalizuje też ryzyko zagubienia dokumentów, większe bezpieczeństwo w rozliczaniu z kontrahentami i skrócenie procesu ściągalności należności. Dzięki KSeF możliwa będzie pełna kontrola i stały dostęp do faktur przychodzących i wychodzących, a ich ustrukturyzowany, jednolity format ograniczy błędy w odczycie i zredukuje czas rejestracji danych. Dodatkowo dla firm, które włączą się do KSeF jeszcze w okresie przejściowym, ustawodawca uwzględnił przyspieszony zwrot podatku VAT, w ciągu 40, a nie obecnych 60 dni. 

W związku ze złożonością zmian, które zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2024, warto skorzystać z nieodpłatnych możliwości pozyskania wiedzy i zarejestrować się na organizowany przez EuroCert webinar.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów