System alarmowy w kosztach uzyskania przychodów
Czy mogę ująć w kosztach prowadzonej działalności zakup systemu alarmowego? Moja działalność jest powiązana z tworzeniem dokumentacji, którą chciałbym chronić. Do celów prowadzenia działalności wybrałem już biuro, do którego dostęp jest przez portiernię. Czy nie koliduje to z zakupem dodatkowego alarmu?
Stanisław, Kołobrzeg
Jako, że system alarmowy służy zabezpieczeniu prowadzonej działalności wydatek związany z jego zakupem będzie stanowił koszt podatkowy firmy. To przedsiębiorca decyduje, jakie są potrzebne albo wymagane zabezpieczenia dla jego firmy. Wydatki na system alarmowy dla celów zabezpieczenia źródła przychodu z działalności stanowią koszt uzyskania przychodu
Prywatny obiad w czasie pracy a koszty uzyskania przychodu
Bezzwrotna zaliczka przy rezygnacji ze zlecenia
- Nieoczywisty zwrot kosztów prowizji
- Ogłoszenie upadłości konsumenckiej - czym jest i jak złożyć wniosek?
- Przedsiębiorca jak konsument?
- Czy jakość handlowa to mit? Sprawdź konsekwencje wprowadzenia produktów na rynek o niewłaściwej jakości
- Upadłość konsumencka po nowemu, czyli nie tak łatwe całkowite umorzenie długów